Snopy Rampage SN-R9 Mikrofonlu Gaming Kulaklık İnceleme

Snopy Rampage SN-R9 Mikrofonlu Gaming Kulaklık İnceleme

Merhaba arkadaşlar, bugün uzun zamandır kullandığım Snopy SN-R9 Mikrofonlu Gaming Kulaklığı inceleyeceğim. Aslında kullanmaya başlayalı 2 gün oldu ama bu yazıyı okuyan kelebekler varsa onlara bir ömür gibi gelebilir :D Neyse fazla uzatmadan incelemeye başlayalım. Kulaklığı dört kategoride inceleyeceğim. Ses kalitesi, rahatlık, dış görünüşü (eğer bir ''Gamer'' iseniz bu en önemli detay) ve fiyatı. Ses kalitesinden başlayalım. Bir film izledim, müzik dinledim ve ''Gaming Kulaklık' olduğu için oyun oynadım. Taş gibi ses veriyor alet, hiç sıkıntısı yok. Hatta Counter'da ses bile kastım. Biliyorum müzik dinlemek için yapılmış bir şey değil ama yine de müzik dinlemek için bile kullanılabilir. Mikrofonunu da kullandım. Mikrofonun konumu falan iyi, arkadaşlarımla Skype'dan konuşurken de sesimin hiçbir sıkıntısı olmadığını söylediler. Tabiki ayriyeten alacağınız bir mikrofon size daha iyi bir konuşma kalitesi verebilir ama bu ürün sadece bir mikrofon değil. Bu mikrofon bir eklenti, ama buna rağmen gayet işimi gördü. Eğer bu kulaklığa sahipseniz ayriyeten bir mikrofon alma ihtiyacı duymazsınız. Rahatlığa gelince, ben bu tür büyük kulaklıkları pek sevmiyorum. Çünkü çok terleyen bir insanım ve uzun süre kullandıktan sonra su gibi oluyorum. Bu kulaklıkta da o sorunu yaşadım. İzlediğim filmin en heyecanlı yerlerinde kulaklığı çıkarıp biraz bekledim hava alsın diye. Ama sonuçta bu benimle alakalı bi durum, ben çok terliyor olabilirim. Ne kadar terletse bile bence bir o kadar da rahat. Oyun oynarken kafamda bir kulaklık olduğunu hissetmiyordum bile. Kulak dışı olduğu içinde sesi çok iyi alıyor ve ve dışarıdan da ses almadığı için oyunun atmosferine kapılıp gidiyorsun. Eğer terletme olayı -1 puan ise rahatlığı da +3 puan. Yani benim için rahatlık testinden de geçti. Son olarak görünüşü ve fiyatına bakalım. Piyasada uzay mekiğine benzeyen kulaklıklardan, klavyelerden sıkıldım açıkçası. Üzerine 30 lira daha fiyat eklemek için konulan led ışıklar ve neler neler. Bu kulaklık onlara göre epey sade kalıyor.Düz siyah bir zemin, aralarda kırmızı çizgiler. Gayet hoş bir tasarımı var bence. Çok devasa bir kulaklık da değil. Bence görünüşü tamam. Fiyatı ise biraz pahalı gelebilir. Eğer elden almak istiyorsanız 55-60 lirada bulabilirsiniz. Şuanda Tekngold Depo internet sitemizde 30 liraya düşmüş durumda. 60 lira ne kadar pahalı ise 30 lira da bu kulaklık için bi o kadar ucuz bir fiyat. Bence bu fırsatı kaçırmamalısınız. www.teknogolddepo.com