Hatırlıyor Musunuz Ufukta Bir ''The Flash'' Filmi Vardı?

Hatırlıyor Musunuz Ufukta Bir ''The Flash'' Filmi Vardı?
Hani bir aralar DC Comics Marvel'ın sinemada muhteşem işler yaptığını farketmişti, ve ''Bizde de tayt giyen süper kahramanlar var, biz de yaparız'' saçmalığında bir motivasyon ile kendi sinematik evrenlerini kurmaya karar vermişlerdi. Hatırlıyorsunuz değil mi? Man of Steel'in üstüne önce bir grup filmi, yani BvS: Dawn of Justice, devamında da solo filmler çekeceklerdi. O solo filmlerden şu ana kadar sadece Wonder Woman çıktı. Batman'in solo filminin başına gelenleri daha önce yazmıştım (buradan gidebilirsin). Şimdiyse The Flash solo filminden bir kötü haberim var. Flash'ın solo filmi için daha çok bekleyeceğiz arkadaşlar. En iyi ihtimalle 2021, muhtemelen 2023'den önce göremeyeceğiz. Çünkü filmin senaryosu hala hazır değilmiş. İyi bir senaryosu olacaksa daha fazla da beklerim ben. Zira bu dönemde istemediğimiz kadar süper kahraman filmi izliyoruz zaten. Önceleri Flashpoint hikayesini beyaz perdeye aktarmayı düşünüyorlardı, neyse ki bu fikirden vazgeçtiler. Birilerinin Warner Bros'a durumu izah etmeleri lazım artık. Marvel önce her karaktere solo filmler çekti, sonra büyük eventlere ve grup filmlerine geçip bu kadar başarılı oldu. Hiçbir karakteri bize tanıtmadan ''Batman v Superman'' diye film yaparsan olmaz, olamaz. DCEU'nun bana göre başarısız olmasının en büyük sebebi bu. The Flash filmi 2021'den erken gelmez dememizin bir sebebi daha var. Flash karakterini canlandıran Ezra Miller'ın yeni Fantastic Beats filminde rol alacağı kesinleşti. Oradaki çekimlerin bitip Flash solo filmi için çalışmalara başlaması -senaryonun hazır olduğu bir durumda- baya sürer arkadaşlar. Fantastic Beats de Warner Bros'a ait bir marka. Belki Justice League'de Henry Cavill'e yaptıkları gibi muhteşem CGI efektleri ile (!) bir yolunu bulurlar. Yani durum böyle. The Flash solo filmi için biraz bekleyeceğiz. Flash kesinlikle Justice League filminde izlemesi en zevkli karakterdi, aktör de çok başarılı, her şey olumlu aslında. Ama şöyle bir takvime baktığımız zaman bir sürü film var önümüzde. Daha erken gelse güzel olurdu ama canınız sağ olsun be, biz bekleriz.